Határtalan kapcsolatok

kapcsolatok határok és kötöttségek nélkül, szerelem határok, vég nélkül


Ez a szöveg, az ún. nem monogám kapcsolatokról szól, arról, hogy milyen előnyökkel járhat az, ha kísérletezel a monogám szerelmi modell (randi/járás/házasság/válás) alternatíváival. Ha elolvasod ezt a szöveget, valószínűleg ugyanaz lesz a reakciód, mint nekem néhány éve, amikor elolvastam David Sandstrom értekezését a témáról egy svéd fanzinben, a Forradalmárok kézikönyvében: „szép gondolat, de bassza meg, nem nekem szól”… Kiderült, hogy tévedtem. Eszembe kellett volna jutnia az újra és újra megtanult leckének, mely szerint hosszútávon mindig azok az elméletek válnak fontossá az életemben, amelyek első blikkre védekezésre késztetnek és kényelmetlenül érintenek. Nem állítom azt, hogy az általam vázolt programot rögtön és feltétel nélkül követned kell… de állítom azt, hogy nyitottnak kell lennünk azokra az új ötletekre, amelyek hasznosnak bizonyulhatnak az életünkre nézvést.


folytatás...

Comments:
továbbra is állítom, hogy a cikk mellőz mindenféle pszichológiai-fiziológiai tényt, mely mechanizmusok meghatározzák azt, amit 'szerelemnek' nevezünk. ily módon ha valóban szerelmről beszélünk, a fent leírt elképzelés kivitelezhetetlen. persze ha csak vidám hippiskedésről meg szédelgésről van szó akkor lehet hogy helytálló.
 
ja igen én voltam...:)
 
az cool. örülök, h te nem mellőzől egyetlen pszichológiai-fiziológiai tényt sem. a magam részéről szívesen váltogatom a dühös anarchista és a vidám hippi attitűdöket.
 
Megjegyzés küldése



<< Home